Wednesday, May 2, 2018

ស្ពាន 56 សង់ទីម៉ែត្រដែលតភ្ជាប់ពីប៊ឺមូដា

នៅត្រឹមតែ 56 សង់ទីម៉ែត្រស្ពាន Somerset របស់ប៊ឺមូដគឺជាខ្សែបន្ទាត់គោចរតូចបំផុតនៅលើពិភពលោកដែលមានទទឹងល្មមគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការផ្ទុកទំនិញតាមទូក។


វាត្រូវចំណាយពេលជាមធ្យមពីរវិនាទីដើម្បីឆ្លងស្ពាន Somerset Bermuda តាមរថយន្ត - កណ្តាស់ហើយអ្នកអាចនឹកវា។



ជាមួយនឹងការបើកទ្វារមានទទឹង 56 សង់ទីម៉ែត្រគែមស្ពានតូចបំផុតនៅលើពិភពលោកមានទំហំធំល្មមសម្រាប់ផ្ទុកទំនិញតាមទូកកប៉ាល់។ ប៉ុន្តែស្ពានដែលភ្ជាប់ព្រំប្រទល់ខាងត្បូងនៃកោះ Somerset ទៅកាន់តំបន់ Sandys នៅឆ្នេរសមុទ្រភាគខាងលិចនៃកោះសំខាន់ៗនោះបានជួយអ្នករស់នៅក្នុងតំបន់ Bermuda ក្នុងរយៈពេលបីម៉ោងក្នុងរយៈពេលធ្វើដំណើរ។

លោកបណ្ឌិត Edward Harris ដែលជាអតីតនាយកនៃទីក្រុងប៊ឺមូដាបាននិយាយថា "សម្រាប់ទន្លេប៊ឺមូដាតូចផ្លូវខ្លីបំផុតទៅកាន់សមុទ្រដែលបើកចំហពីប៉ែកពាយព្យនិងប៉ែកខាងលិចនៃទីក្រុងប៊ឺមូដាគឺតាមរយៈស្ពាន Somerset ជាជាងធ្វើដំណើរតាមបណ្តោយឆ្នេរសមុទ្រភាគខាងជើងនិងខាងកើតនៃប្រទេសប៊ឺមូដា។ សារមន្ទីរជាតិប៊ឺមូដា។

សព្វថ្ងៃនេះស្ពានចំនួន 10 បានតភ្ជាប់កោះចំនួនប្រាំបីនិងដីគោករបស់ប៊ឺមូដាប៉ុន្តែកាលពី 4 សតវត្សមុនមធ្យោបាយតែមួយគត់ដើម្បីធ្វើដំណើរពីកោះមួយទៅកោះមួយគឺតាមទូក។ នៅឆ្នាំ 1620 មហាសន្និបាតប៊ឺមូដាបានសម្រេចចិត្តសាងសង់ស្ពានបីដំបូងដែលរួមមានស្ពាន Somerset Bridge ដើម្បីឱ្យប្រជាជនអាចប្រមូលផ្ដុំគ្នាបានយ៉ាងងាយស្រួល។ នៅពេលនោះប្រជាជនភាគច្រើនដែលរស់នៅ Bermuda ពឹងផ្អែកលើទូកសម្រាប់ការនេសាទត្រីនិងការដឹកជញ្ជូនទូទៅប៉ុន្តែខ្យល់បក់ខ្លាំងនៅភាគនិរតីបានធ្វើឱ្យទឹកទន្លេប៊ឺមូដាមានការប្រកួតប្រជែង។ នៅដើមសតវត្សរ៍ទី 17 នាវាប្រភេទមួយដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថាជារទេះមួយដែលបំពាក់ដោយមហាសខ្ពស់និងត្រីកោណរាងត្រីកោណត្រូវបានបង្កើតឡើងដើម្បីជួយឱ្យអ្នកជិតខាងជិះយន្តហោះ។ ការរចនាច្នៃប្រឌិតថ្មីរបស់ sloop បានវិវត្តទៅជាស្ថានីយ៍ប៊ឺមូដាដែលត្រូវបានប្រើដោយកងទ័ពជើងទឹកអង់គ្លេសនៅក្នុងសតវត្សទី 19 និងសម្រាប់ការប្រកួតរបស់អាមេរិកនៅទសវត្សឆ្នាំ 1930 ។ វានៅតែជានាវាជិះទូករហូតដល់សព្វថ្ងៃនេះ។

ដោយមានដើមត្នោតដុះខ្ពស់និងមានក្លិនថ្មខៀវស្រះ ៗ ដែលព័ទ្ធជុំវិញជញ្ជាំងថ្មគ្របដណ្តប់របស់វានោះស្ពាន Somerset Bridge មើលទៅស្ទើរតែដូចកាលពី 400 ឆ្នាំមុនដែរដែលសន្សំសំចៃសម្រាប់ខ្សែសង្វាក់ពណ៌លឿងតូចបួនដែលបានដំឡើងដើម្បីទប់ស្កាត់អ្នកដំណើរពីការធ្លាក់ចូលក្នុងទឹកខាងក្រោម។ ខណៈដែលវាត្រូវបានគេហៅថាស្ពានស្ពាន Somerset Bridge មិនបានបើកនិងបិទនៅក្នុងវិធីប្រពៃណី។ ការមានសមត្ថភាពក្នុងការដំឡើងនិងបន្ថយផ្នែកទាំងពីរនៃស្ពាននឹងតម្រូវឱ្យមានការរចនាដ៏ស្មុគស្មាញជាងហើយផ្លូវទឹកមិនមានទំហំធំទូលាយគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អ្វីដែលធំជាងស្ទួនទេ។ ផ្ទុយទៅវិញក្រុមអ្នកសាងសង់បានបន្សល់នូវគំលាត 56 សង់ទីម៉ែត្រនៅចំកណ្ដាលនៃស្ពានគ្របដណ្តប់ដោយបន្ទះឈើរលុងមួយ។

ខណៈពេលដែលសាប៊ូបានទៅដល់ជិតស្ពាននោះអ្នកត្រួតពិនិត្យម្នាក់នឹងលើកបន្ទះឈើពីលើស្ពានដើម្បីអនុញ្ញាតឱ្យទូកឆ្លងកាត់។ បន្ទាប់មកអ្នកត្រួតពិនិត្យនឹងជួយអ្នកនេសាទក្នុងការធ្វើដំណើរតាមទូកតូចបំផុតឆ្លងកាត់ចង្អៀតតូចចង្អៀតហើយជំនួសដីឥដ្ឋនៅពេលដែលច្រកចេញទៅដោយសុវត្ថិភាព។


ការជិះទូកនៅតែជាទំរង់សំខាន់នៃការដឹកជញ្ជូននៅប៊ឺមូដារហូតដល់ពាក់កណ្តាលសតវត្សទី 20 ។ ប៉ុន្ដែដោយសារចរាចរណ៍យានយន្តបានកើនឡើងហើយចរាចរទូកបានថយចុះរដ្ឋាភិបាលប៊ឺមូបានសំរេចចិត្តចូលនិវត្ដន៍។ លោក Larry Rogers ម្ចាស់ក្រុមហ៊ុន Rogers Transfers & Island Tours បានពន្យល់ថាស្ពាននេះកំពុងដំណើរការប៉ុន្តែវាមិនបើកទេពីព្រោះវាជាផ្នែកសំខាន់នៃផ្លូវធំដែលតភ្ជាប់មហាវិថីធំបំផុតនិងភាគខាងកើតភាគខាងកើត - សានឌីសសានទៅ Southampton ។

ប៉ុន្តែស្ពាននេះនៅរក្សាទុកដោយអ្នកស្រុកនិងអ្នកទេសចរដូចគ្នា។ ជាផ្នែកមួយនៃការទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរកំពូលរបស់ប៊្លូម៉ាវាត្រូវបានបង្ហាញនៅលើស៊េរី Bermudian ស៊េរីឆ្នាំ 2009 និងនៅឆ្នាំ 2015 ត្រូវបានគេកំណត់ជាផ្លូវការវិមានប្រវត្តិសាស្ត្រ។

ទោះបីជាវាមានទំហំតូចក៏ដោយក៏ស្ពាន Somerset Bridge ត្រូវការការជួសជុលមួយចំនួន។ លោក Curtis Charles ជាវិស្វករសំណង់និងជួសជុលសំណង់សម្រាប់ក្រសួងកិច្ចការសាធារណៈប៊ឺមូដាដែលបានធ្វើការលើស្ពានអស់រយៈពេលជាង 25 ឆ្នាំមកហើយនោះបាននិយាយថា«ខ្ញុំទើបតែបានបញ្ចប់ការបំពេញឈើនៅលើស្ពានពីរកន្លែងគឺច្រកចូលខាងជើងនិងខាងត្បូង»។ "ឈើពីមុនមានអាយុ 16 ឆ្នាំហើយយើងត្រូវការជំនួសវានៅពេលដែលមានសំណើមនៅចន្លោះចាននិងរលួយ។ ពេលនេះយើងបានធ្វើឱ្យប្រាកដថាដើម្បីជួសជុលឈើដូច្នេះវានឹងមានរយៈពេលយូរហើយសង្ឃឹមថាប្រហែល 20 ឆ្នាំ។ "

លោកឆាលនិងក្រុមរបស់លោកបានពិនិត្យស្ពាននេះម្តងក្នុងមួយខែ។ ពួកគេបានផ្លាស់ប្តូរបន្ទះនៅខាងក្រោមផ្នែកនៃស្ពានដែលរថយន្តឆ្លងកាត់ហើយពិនិត្យមើលបន្ទះឈើនៅក្នុងផ្លូវដើរនិងផ្លូវកៅស៊ូ។ គាត់ជឿថាស្ពាន Somerset មានតម្លៃការពារ។

No comments:

Post a Comment