Sunday, April 29, 2018

ការលក់ស្មាតហ្វូនរបស់ប្រទេសចិនទទួលរងការធ្លាក់ចុះយ៉ាងខ្លាំង

ទីផ្សារស្មាតហ្វូនរបស់ប្រទេសចិនទទួលរងការធ្លាក់ចុះយ៉ាងខ្លាំង




photo credit @

យោងតាមរបាយការណ៍ថ្មីមួយពីក្រុមហ៊ុនស្រាវជ្រាវ Canalys បានឱ្យដឹងថាការនាំចេញទូរស័ព្ទទំនើបនៅប្រទេសចិនបានធ្លាក់ចុះយ៉ាងខ្លាំងបំផុតដោយធ្លាក់ចុះជាង 21 ភាគរយនៅត្រីមាសទីមួយនៃឆ្នាំ 2018 ធៀបនឹងរយៈពេលដូចគ្នាកាលពីឆ្នាំមុន។



អ្នកប្រើប្រាស់ចិនបានទិញទូរស័ព្ទត្រឹមតែ 91 លានគ្រឿងក្នុងរយៈពេល 3 ខែដំបូងនៃឆ្នាំនេះ។ ពេលវេលាចុងក្រោយដែលចំនួននេះទាបជាងនៅត្រីមាសទី 4 ឆ្នាំ 2013 ។

អ្នកវិភាគប្រចាំក្រុមហ៊ុន Canalys លោក Mo Jia បាននិយាយថា Canalys បានព្យាករណ៍ពីការធ្លាក់ចុះនេះប៉ុន្តែមិនបានមើលឃើញពីការធ្លាក់ចុះនេះទេ។

របាយការណ៍នេះបានធ្វើឡើងខណៈក្រុមហ៊ុន Samsung ដែលជាក្រុមហ៊ុនផលិតស្មាតហ្វូនឈានមុខគេនៅលើពិភពលោកបានអួតពីប្រាក់ចំណេញប្រចាំត្រីមាសកាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ដែលបានរាយការណ៍ថាមានការកើនឡើងចំនួន 52% ធៀបនឹងឆ្នាំមុន។ ប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុនកូរ៉េខាងត្បូងក៏បានព្រមានថាការធ្លាក់ចុះតម្រូវការទូរស័ព្ទស្មាតហ្វូនជាទូទៅនឹងកាត់បន្ថយការចំណេញនាពេលអនាគត។

ការធ្លាក់ចុះនេះបានប៉ះពាល់ដល់ការលក់របស់ក្រុមហ៊ុន Samsung នៅក្នុងប្រទេសចិនដែលជាទីផ្សារស្មាតហ្វូនធំជាងគេនៅលើពិភពលោក។ យោងតាមលោក Jia បានឱ្យដឹងថាក្រុមហ៊ុនបានលក់ឧបករណ៍ចំនួន 2 លានគ្រឿងនៅក្នុងប្រទេសចិននៅក្នុងត្រីមាសទីមួយនៃឆ្នាំ 2018 ពោលគឺធ្លាក់ចុះជាង 50 ភាគរយបើប្រៀបធៀបទៅនឹងរយៈពេលដូចគ្នាកាលពីឆ្នាំមុន។

ក្រុមហ៊ុន Apple (AAPL) ក៏បានបាត់បង់ដីនៅក្នុងប្រទេសចិនដោយធ្លាក់ពីចំណាត់ថ្នាក់ទីបួនទៅទីប្រាំនៅក្នុងទីផ្សារនេះ Canalys បានឱ្យដឹងថា។ ក្រុមហ៊ុនស្រាវជ្រាវបានបដិសេធមិនប្រាប់ពីចំនួនឧបករណ៍អេឡិចត្រូនិកដែលបានលក់នៅក្នុងប្រទេសចិននោះទេប៉ុន្តែលោក Jia បានថ្លែងថាក្រុមហ៊ុននេះបានទទួលរងការធ្លាក់ចុះយ៉ាងខ្លាំងក្នុងការនាំចេញពីត្រីមាសមុន។

ជាទូទៅក្រុមហ៊ុន Apple មានការធ្លាក់ចុះនៅត្រីមាសទី 4 នៃឆ្នាំទី 1 និងត្រីមាសទី 1 នៃឆ្នាំបន្ទាប់ប៉ុន្តែការធ្លាក់ចុះនេះគឺធំជាងការរំពឹងទុក។

លោកបាននិយាយថា "ក្រុមហ៊ុន Apple មានរូបរាងរឹងមាំប៉ុន្តែផលិតផលនិងការច្នៃប្រឌិតរបស់ពួកគេត្រូវបានដាក់កម្រិតលើ iPhone X ដែលមានតម្លៃខ្ពស់បំផុត ... ប្រជាជនចិនភាគច្រើនមិនអាចមានតំលៃនោះដូច្នេះពួកគេប្តូរទៅកាន់ក្រុមហ៊ុន Huawei ឬ Oppo" ។

ក្រុមហ៊ុន Huawei គឺជាក្រុមហ៊ុនមួយក្នុងចំនោមក្រុមហ៊ុនតែពីរគត់ដែលត្រូវការនិន្នាការធ្លាក់ចុះ។ ក្រុមហ៊ុនផលិតស្មាតហ្វូនចិនបានឃើញការលក់កើនឡើង 2% ។ យោងតាម Canalys បានឱ្យដឹងថាវានៅតែជាអ្នកលក់ស្មាតហ្វូនកំពូលនៅចិនបន្ទាប់ពីគូប្រជែងក្នុងស្រុកគឺ Oppo, Vivo និង Xiaomi ។

ក្រុមហ៊ុន Xiaomi គឺជាក្រុមហ៊ុនតែមួយគត់ដែលបានប្រកាសពីកំណើនពីរខ្ទង់ដោយការលក់បានកើនឡើង 37% ដែលជាផ្នែកមួយឆ្លុះបញ្ចាំងឱ្យឃើញពីភាពទន់ខ្សោយក្នុងឆ្នាំ 2017 ។

Canalys ព្យាករថាកំណើនទីផ្សារស្មាតហ្វូននឹងកើនឡើងម្តងទៀតក្នុងរយៈពេល 3 ខែខាងមុខនេះដោយសារតែស្មាតហ្វូនថ្មីរបស់ក្រុមហ៊ុន Oppo និង Vivo ។ ប៉ុន្តែវាទំនងជាចំណុចភ្លឺតែមួយគត់សម្រាប់ឆ្នាំនេះ។

លោក Jia មានប្រសាសន៍ថា: «យើងព្យាករថាទីផ្សាររបស់ចិននៅឆ្នាំ 2018 នឹងមានការធ្លាក់ចុះជារួម»។

នោះអាចមានន័យថាការធ្លាក់ចុះពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ។ ការលក់ទូរស័ព្ទស្មាតហ្វូនប្រចាំឆ្នាំបានធ្លាក់ចុះជាលើកដំបូងដែលមិនធ្លាប់មានកាលពីឆ្នាំមុនធ្លាក់ចុះ 4% ទៅ 459 លានគ្រឿង។

ប្រភព៖ CNN

No comments:

Post a Comment